mendung yang mengantuk

Friday, May 15, 2009 marina 0 Comments



semalam petang kan.. aku sampai umah awal jugak.. sampai2 mandi2 dan rendam baju nak basuh baju.. tapi sementara rendam baju aku makan dulu.. makan nasi ayam.. mak aku kan baru balik keje.. memang tak sempat la nak masak.. bapak aku pun ada hal gak semalam.. so kat umah macam biasa.. tak der orang..





jadik bapak aku hanya beli nasi ayam jer untuk makan malam.. nasib ktorang adik bradik jenis tak kisah makan apa pun.. so makan2 nasi ayam.. pastu aku basuh baju.. maghrib lepas solat.. aku baring2 kat katil2..





bila aku nak stadi nie.. exam da dekat.. eehh aku ada stadi gak k.. bukan aku tak stadi langsung.. asalnye aku baring2 la.. pastu dalam kol 8 macam tue aku pasangla lagu kat hp aku.. aku pun dengar.. tapi kan semakin lama aku dengar semakin mata aku jadik mngantuk plak.. aku pun tak tahan da nie mata nie.. aku pun tutup lagu kat hp.. aku tido..





tapi tido2 ayam la.. yerla kol 10.10 nanti nak tengok citer korea kan.. kat kbs 303 cite mr good-bye.. aku tido.. sedap gila aku rasa tido time tue.. pastu dalam 10 macam tue adik aku tanya nak guna internet tak.. aku nak bukak mata time tue pun tak larat.. btul2 mengantuk..





pastu aku rasa macam cite yang aku nak tengok tue da nak start( ceh aku dapat rasa weh.. hebat tak.. hahahaa) aku pun bangunkan la badan aku yang malas nak bangun nie.. berat gila rasa nak bangun.. tapi aku paksa gak diri tuk bangun.. dan aku berjaya.. hehhee.. susah sgt2 nak bgn tau..





bangun2 ada 10 minit g cite nak start.. aku online jap.. cek email.. pastu citer start.. aku pun mata terus segar tengok cho dong hyuk aku tuh.. hehehee.. ensem sgt2.. suka kalau setiap episode ada dia.. baru bersemangat nak tengok citer mr god-bye tue.. hehehee.. nie aku jaja sket gambar cho dong hyuk... hahahaa..




gambar nie la aku letak kat desktop pc aku.. hahahaa.. mean hari2 aku jumpa dia tau.. hahahaa... gila talak..



aku ada gak tengok ending citer mr good-bye kat mysoju.. akhir skali hyunseo mati sebab pembedahan jantung dia tue tak berjaya.. sedih gak ending macam tue.. tapi aku tetap suka kat cho dong hyuk.. hehhee...



nie skunk aku pun aku ada rasa aura2 mengantuk tau.. suasana macam nie.. lagi2 waktu2 mendung yang tak panas terik macam nie memang senang dapat feel mengantuk nie.. argghh dapat tido 30 minit pun syukurrr aku.. tapi aku takut terlajak ke 3 jam.. hehehee... aku bukan betul sgt bab tido nie.. da la kuat membuta masa aku tak keje duk umah dulu..



mengantuk mata aku... isnin selasa nie aku pegi grooming.. yeyyee.. heheee

0 ayat cinta: