promote krim muka.. hahahaa

Thursday, May 14, 2009 marina 0 Comments


dia nie student situ.. budak odp.. umo die tua dari aku.. tue aku leh masuk tue ngan dia.. sorri wana aku jaja gambar ko hahaahahaa..


see muka aku tembam nye.. aku pelik la.. kenapa aku tembam sangat.. hehe.. boleh pelik ea.. muka aku da putih belum agak2.. hehehee...

aku tukar krim muka.. aku dulu pakai ponds.. tapi skunk pakai olay.. aku pakai olay muka jadik berminyak la.. kalau aku tak pakai da membazir.. da lah mahal olay aku beli nie.. selamat aku beli botol sedang dulu.. saja mencuba kan..

tak pernah tukar krim muka.. sejak sek lagi aku pakai ponds.. pelanggan setia ponds tau.. siap promote lagi.. hahaa..




gambar nie nampak aku comel kan..kikiki



nie plak ok la..

gambar kaver perut hahahaaa

nie gambar balik dari seremban.. muka da melengas

gambar diatas semua nya gambar yang telah diambil pada sabtu lepas.. tak banyak pun amik gambar.. nie jer yang ada..

0 ayat cinta: