kaulah segalanya

Tuesday, May 12, 2009 marina 0 Comments

aku suka la lagu nie.. lagu nie lagu lama.. tapi tak der la lama sangat macam lagu tahun 60 an.. aku suka lagu nie sebab melodi lagu ni best.. lirik lagu yang menusuk kalbu.. keh keh keh (jiwang plak).. tapi aku tetap suka lagu nie..

hari tue karoke lagu nie.. hahahaha.. tak sampai aku nyanyi lagu nie.. chorus lagu nie tinggi weh.. perasan sore sedap.. perasan itu penting.. kalau kita tak perasan bila lagi kita nak perasan kan.. orang lain memang tak kan perasan la kan.. hehehe..

lagu nie lagi bermakna kalau ada seseorang di samping kita.. ceh.. ok la aku tujukan lagu nie untuk semua.. khas for mak aku.. semalam aku tak sempat nak tujukan lagu.. hari ibu bagi aku adalah hari2..

Kaulah Segalanya

Mungkin hanya Tuhan

Yang tahu segalanya

Apa yang kuinginkan

Di saat-saat ini

Kau takkan percaya

Kau selalu di hati

Haruskah ku menangis

Tuk mengatakan yang sesungguhnya

Kaulah segalanya untukku

Kaulah curahan hati ini

Tak mungkin ku melupakanmu

Tiada lagi yang kuharap

Hanya kau seorang

hayati lah lagu ini..

0 ayat cinta: