entry terhapa2.. hehehee

Friday, May 01, 2009 marina 2 Comments

pagi pagi mood aku telah diganggu??
siapa penggangu nye??
entah la.. keadaan begini boleh dan sangat merunsingkan aku.. apa yang aku runsingkan?? aku runsingkan banyak perkara..
antaranya.. adalah.. masa depan.. yerr.. tepat masa depan..
maaf andai aku tidak pandai bermadah.. sebab aku memang pandai makan, tido, merayap dan memekak.. jadi bermadah bukan dalam bidang aku..hihihihi
apa yang sebenarnya aku fikirkan?? ahhh aku nak jawab apa ea?? emm mungkin jwapan nie bisa merungkai segalanya.. lu pikir la sendiri!!! ( maaf nabil aku amik trademark ko sudah)
p/s: apa la aku melalut nie.. maaf.. entry nie ada sakit jiwa sket.. sket jer.. hehehe..
Apakah Yang Sedang Berlaku???

2 comments:

  1. klu tak puas hati mcm tu..cari la oeluang nak smbg belajar cepat..sebab umur smkin meningkagt wei..

    baru ko tau mcmna susahnya keja klu takde kelulusan..keja penat2..gaji ciput..

    ReplyDelete
  2. memang nak blaja pun.. tapi bi 2 kena setle dulu.. baru boleh pkr..

    ReplyDelete