kau bunga cintaku by anuar zain

Monday, May 18, 2009 marina 0 Comments

best gak la lagu Hafiz nyanyi masa final af7 malam tadi.. lagu Anuar Zain kau bunga cintaku.. aku dah masuk dalam blog aku.. so, korang pun boleh layan skali ea..



aku suka part lirik nie.. " di dalam diriku.. hanya ada satu cinta.. yang membuat ku bahagia.. bersamamu" peh ayat best gila.. touching betul aku.. hahaha.. kalau ada lelaki nyanyi lagu nie kat aku.. aku memang konfom cair.. hahahaa.. tapi mestila ada kaitan ngan aku.. tak der laki yang aku tak kenal nyanyi lagu nie terus aku cair.. yang tue cannot ea.. hahaa..




lagu nie ala macam lagu rancak.. tapi ada still r & b la gak.. not bad.. maybe tak faymes sangat kot lagu nie.. yerla anuar zain pun skunk senyap jer kan.. tak banyak dengar lagu dia kat radio.. hafiz la telah mempopularkan lagu nie.. macam lagu siti nurhaliza.. ada satu konsert minggu tue budak laki kena nyanyi lagu siti.. lagu tue tak pernah dengar.. tapi bila hafiz nyanyi tibe2 rasa macam familiar jer lagu nie..


hafiz punya bakat memang power la.. dia banyak popularkan lagu yang orang jarang dengar.. mula2 takut gak lagu yang hafiz dapat tak best.. skali best.. part chorus la best..

anuar zain


Anuar Zain - Kau Bunga Cintaku

Beku ku di sini,
Menantimu lelah sudah perjalanan ku ini,
Takkan mampu ku berdiri lagi,
Hampa semua tak terasa lagi.


(tanpa mu) jatuh ku ke jurang gelap tak berjiwa lagi,
(hadir mu) kehidupanku kusandarkan cintaku


Layu ku di sini,
Menunggu mu mekarkan semua bunga cintaku,
Takkan mampu ku berkembang lagi,
Musim ini tak mampu menghadirkan mentari.

Kau di mana,
Kan ku cari,
Kan ku dapat hangatmu,
Lekas cairkanlah dingin ku.


c/o
Di dalam diriku ini,
Hanya ada satu cinta,
Yang membuat ku bahagia,
Bersama mu.


Layu ku di sini,
Menunggu mu mekarkan semua bunga cintaku,
Takkan mampu ku berkembang lagi,
Musim ini tak mampu menghadirkan mentari.


Kau di mana,
Kan ku cari,
Kan ku dapat hangatmu,
Lekas cairkanlah dingin ku.

0 ayat cinta: