lunch aku...

Tuesday, May 12, 2009 marina 0 Comments

aku masih rasa sakit kepala lagi.. aku tak tau nak watpe pagi nie.. bosan.. bosan sangat2.. keadaan yang biasa dan selalu berlaku pada hari isnin kan.. bosan sgt2..





emm aku pun takde mood sgt hari nie.. aku kena ot hari nie.. so keje sampai kol 7 hari nie.. nak tak nak ot jer la.. tak lama pun.. hari nie pun entry tak der gambar ea.. aku malas nak tepek gambar.. hehehe.. ampun.. ampun..



dan ayat aku jugak pendek2 jer hari nie.. selalunya panjang mlebar kan.. tapi hari nie ayat pendek2 jer... untuk korang gak.. yerla takut korang bosan jer baca blog aku.. jadik aku berusaha sekala sekali( ehh ayat cam pelik jer) untuk buat entry ayat pendek2.. hehehe..

aku baru abis lunch.. aku makan kejap jer.. da bis makan aku naik.. lagipun aku lunch dalam nie gak.. aku tak makan kat luar pun.. makan pun sorang2 jer.. kalau makan ngan orang len aku tak leh fokus pada makanan aku.. lagipun aku lunch kol 12 kan.. orang2 yang spesel jer rehat kol 12 macam aku..

menu lunch aku still sama.. heehehe.. bosan2.. tak leh nak watpe..

0 ayat cinta: