apakah ciri2 pasangan hidup anda?

Sunday, May 17, 2009 marina 0 Comments

Apakah ciri yang paling anda cari pada bakal pasangan anda?





  • Agresif, rock!!!


  • Kaya


  • Simple tapi sedap mata memandang


  • Rajin dan bercita-cita tinggi


  • Menjaga solat, beriman




Jika diberi pilihan, apakah pekerjaan yang anda mahu psngn anda lakukan?





  • Kerja biasa2 je


  • Tak kerja pn xpe..


  • Doktor


  • Peguam


  • Ahli Perniagaan




Apakah yang paling anda ingin lakukan bersama psngn anda?





  • Mengerjakan haji dan umrah bersama


  • Shopping, lepak2, rock n roll


  • Makan angin di Pulau Pangkor


  • Memasak bersama


  • Jelajah Europe




Apakah yang anda lakukan jika teringatkan si dia?





  • Bagi msg tnye kabo je


  • Tengok gambar dia.


  • Miss call banyak2 kali


  • Telefon dan gayut lama2


  • Bagi msg jiwang2




Apakah ayat yang paling anda ingin dgr dr mulut si dia?





  • Be with me


  • Saya nak awak jadi psangn hidup saya


  • Saya sayang awak..


  • Nak x ko jadi bini/laki aku?


  • Hanya awak yang bertakhta di hati saya




Hadiah apa yang paling anda nak tyme birthday korg?





  • jam tangan


  • Bunga ros 3 tangkai


  • Kad


  • kereta idaman korang


  • Cincin (tanda kesungguhan dia pada korg)




Apakah rumah idaman anda selepas kahwin?





  • Pangsapuri/apartmen


  • Rumah teres


  • Mahligai/istana


  • Rumah banglo


  • Flat pon ok




nak tau tak aku punya keputusan apa??





sempoi, sederhana, kental






psngn anda amat sederhana, tidak mementingkan paras rupa, menerima anda seadanya.dia akan memastikan anda sentiasa gembira dan bahagia di sampingnya dan akan memberi yang terbaik untk anda dan keluarga..



p/s: aku sungguh berpuas hati ngan keputusan nye.. hahahaa..

0 ayat cinta: