tak jadik pegi

Wednesday, May 27, 2009 marina 0 Comments

pembukaan entry untuk hari nie aku letak berita ea.. hehehee.. aku tak tau nak update apa.. tak der story mory best la nak share ngan korang.. setiap pagi sama jer.. so kalau aku ulang2 korang bosan bagai pulak kan.. hehhee..

aku bawak bekal cekodok.. tapi aku belum makan g.. jap g la.. pagi2 lagi aku da nampak individu terbabit.. makin lama aku rasa macam aku pakai tangkap muat jer.. hehehee.. so nak kater makin syok tue tak der la.. tapi makin aku tak suka.. hahahaa..

ha citer pasal pegi uk.. tak jadik pegi.. semalam ayah da siap wat pasport afik een.. terus g klia.. nak beli tiket.. duit ayah da kuarkan da siap.. skali.. tiket naik rm 1000 lebih weh.. naik mendadak.. mahal sgt2.. so tak jadik pegi.. sian afik ngan een.. kecewa gila.. macam orang putus cinta jer afik.. muka serabai gila.. rambut tak bersikat.. tak boleh blah betul.. ayah lak rasa serba salah.. bukan salah ayah.. tiket naik mendadak.. takkan nak beli jugak kan..

jadi ayah plan sabtu nie aku wat pasport.. pastu satu family pegi uk.. bulan 9.. maybe raya ke 3.. so aku taun nie tak raya la ngan kawan2 aku.. family ana pegi atau tak pegi tue aku tak tau.. tak boleh cakap apa lagi.. so bila da siap pasport aku terus booking online untuk 6 orang.. kalau booking skunk rasa nya sorang pegi balik rm 2000 kot.. sebab semalam azah bukak website MAS.. ayah beriya2 cakap ha sabtu nie ayah bawak marina pegi wat pasport.. yerla ayah rasa bersalah la..

sekurangye baju raya da tempah.. so nanti raya just kuih raya.. pastu masak2 gitu2.. air berkarbonat.. afik een azah beli baju samping sampingan.. aku pakai duit aku la yang baju samping sampingan tue.. da baju raya ayah da belikan dan tempahkan..

moga jadik pegi bulan 9.. Amin..

0 ayat cinta: