takut la nak bawak keta..

Thursday, May 14, 2009 marina 0 Comments


selamat pagi ea semua.. yea aku bersiaran di tempat keje.. aku tak jadik amik cuti hari nie.. kenapa??? panjang la lebor sangat tau.. tak dapat di beritahu kenapa ea.. haraf maaf..



oleh sebab itu aku berada ditempat keje... tadi pagi bapak aku tanya.. nie sampai bila nak ayah hantar g keje nie.. ko tak boleh drive sendiri ke pegi keje.. ceh ceh ceh ada harapan ayah aku nak bg pinjam kelisa kat aku.. pinjam jer.. minyak sendiri la..



sebenarnye dekat jer.. tapi aku takut nak bawak.. sebab akan melalui jalan yang bengkang bengkok.. da la situ lori banyak lalu.. kalau selisih ngan lori aku da takut.. tapi betul gak sampai bila aku nak ayah aku anta.. ayah aku pun ada keje lain nk wat.. mana tau tiba2 bapak aku ada hal kat tempat len.. macam ne aku nak pegi keje.. yer tak.. jadik maybe aku akan baca balik buku undang2.. aku da lupa la simbol2 kat jalan.. lama weh tak bawak keta.. 4 tahun.. da lupa da.. pastu pegi kelas blaja balik bawak keta.. hehehee.. use own money la..



aku memang tak der konfiden lagi nak bawak keta.. tue masalah nye.. sian kan aku.. lesen memang da ada.. da lama da dapat lesen penuh bulan 6 nie aku da masuk 2 kali aku renew tau.. belagak betul.. hehehe...



nak bawak keta nie mane boleh pakai bawak jer.. benda2 yang berkaitan dengan keselamatan harus kita amik kira.. harus series.. hehehee.. susahnye nak bawak keta.. aku dulu amik lesen senang jer..



teringat aku dulu macam ner aku amik lesen.. belaja kat klang.. amik lesen kat hulu langat.. jauh gila kan.. kuar dari klang pagi2 jugak la.. naik van.. disebabkan aku sorang pmpuan yang amik lesen masa tue.. so aku duduk depan la.. hehehee.. yang paling penting dalam van yang pegi amik lesen tue aku sorang jer yang lulus.. yang len suma kantoi.. masa kat atas jalan raya.. baru start enjin keta jer da fail.. tengok kat pegawai jpj yang uji kita la jugak.. tapi disebabkan terlalu ramai yang test masa tue.. so ada setengah jpj tue tak leh tengok wat silap sket pun.. ada setengah tue pusing dalam kawasan jpj jer dia bagi lulus.. so depend kat pegawai jpj la..



sudah tentu aku dapat ngan pegawai jpj yang baik hati.. aku sampai dewan sebelum sampai masjid jer.. die suwuh pusing aku pun pusing la.. die kata " kalau awak nak lulus awk pusing skunk" aku plak blur2.. " ha pusing skunk" die kata lagi " ha pusing skunk" aku pun pusing jer la.. pastu kadang2 ada terbawak laju.. pegawai tue wat lawak.. " adik, abang belum kawen lagi nie.. abg tak mati skunk dik" hahhahaa.. boleh dia cakap macam tue.. tue maksud die slow sket la.. hehehee..



balik umah aku gtau aku lulus.. jadik aku belum cipta sejarah dalam keluarga amik lesen keta 2 kali.. hehehee.. sebab aku amik skali jer macam along ngan ana.. hehehee.. aku amik lesen masa betul2 abis exam stpm.. pantas aku amik lesen.. tak nak buang masa.. mahal weh aku amik lesen masa tue.. rm850 ke rm950.. tapi ayah aku bayar la.. along ngan ana pun sama ayah bayarkan.. tapi topex ngan shafie tak tau macam ne dorang nak amik lesen keta nnti..



ala shafie lesen moto pun tak amik2 lagi sampai "l" da mati da.. dah tue ujian komputer pun amik 2 kali.. masalah la dorang nak amik lesen keta nanti.. hehhee


nie la lesen aku.. hehehe.. gambar aku sungguh cantik kan.. hahaha.. lesen aku pun da lunyai.. heheheee

0 ayat cinta: