final episode Mr Good-bye

Friday, May 22, 2009 marina 0 Comments





selamat pagi semua.. da sarapan belum?? aku tadi kuar umah pun minum milo jer.. tapi aku ada bawak bekal la.. sebab pagi tadi mak ada goreng cekodok ikan bilis.. aku amik la sket bawak bekal makan kat opis.. so jimat la duit aku tak belanja untuk sarapan.. air pun aku bawak dari umah..





aku hanya belanja untuk lunch jer.. lunch hari nie pun aku tak tau nak makan apa.. macam rasa kenyang.. cekodok aku bawak dari umah pun aku tak makan g.. kalau aku makan dalam kol 10.. aku lunch kol 12.. aku kenyang lagi.. aku minum milo pagi tadi pun aku rasa kenyang g.. eceh ceh.. nak diet la.. tapi aku diet pun lemak kat bdan tak ilang2 pun.. tensen gak..





tue la tengok mood da skunk nak makan.. tak tentu la.. kadang2 rasa nak makan jer.. kadang rasa tak nak makan.. tue la susah dengan rasa nie.. hehehee... malam tadi american idol grand finale kan?? aku tak tengok la.. aku tengok Mr Good-bye malam tadi.. episode last.. pas bis tengok aku terus tido..





Mr Good-bye sudah abis.. sedih.. hyunseo mati tanpa sapa2 sedari.. citer nye ending macam tue jer.. dia pegi macam tue jer dalam keadaan tak der sapa sedar dia da pegi.. aku tak suka la ending citer nie.. tak tau apa citer kyle.. kyle terus senyap.. maybe dia terpaksa pegi las vegas gak untuk selamat hotel nikko.. hotel bapak dia..





so lepas dia jumpa hyunseo.. dia suwuh hyunseo lantik dia sebagai ED hotel tue.. sebab dia tak nak tinggalkan seol.. dia da sayang kat hotel tue.. dan dia sayang gila kat youngin.. dia nak tengok youngin hari2 gak.. walaupun dia tau dia takkan dapat youngin.. tapi dia nak gak berada disisi youngin.. so sweet kan..





tapi episod hari nie episode last sgt sedih muzik2 latar dia.. mak si hyunseo yang tinggalkan dia akhirnya tau anak dia hyunseo hidup lagi.. tapi da mati sebab sakit jantung.. sedih weh.. mak dia tak ngat langsung dia.. da la tinggal kan dia..





citer nie aku rasa paling simple la dalam banyak2 citer korea aku tengok.. simple2 sangat.. so minggu depan da citer baru.. kita tengok la ea citer apa..



da bis da citer nie..

lagu soundtract cite nie sedih..

tapi ok la cite nie.. sampai aku pun setia menanti di depan tv.. tepat 10.10 jer aku da der kat depan tv.. kalau citer tue tak menarik mau aku nak wat mcm tue.. 11.20 baru masuk tido.. hehehee.. kesimpulannye, cite nie sedih.. tak suka ending cite sedih.. tak suka..

0 ayat cinta: