berblogging dari bawah..

Wednesday, May 13, 2009 marina 0 Comments

aku suka la baca blog nie http://redmummy.com/.. aku tak tau la aku boleh ke jadik bloggers macam dia yang income ribu2 dari berblogging.. tak sangka kan dari berblogging pun income leh cecah ribu2..

hebat la RM.. blog idola aku tue.. aku punya income pun tak sampai lagi puluh2.. harus sabar la.. kena naikan hits.. oleh itu.. aku akan bersungguh dalam blog ini.. aku akan jadikan RM refference untuk aku mencapai kejayaan seperti beliau..

biar kita mula dari bawah.. dari tak tau apa.. supaya kita lebih hargai apa yang kita usahakan untuk menaikkannya.. tabik la pada beliau yang asalnya berblogging hanya untuk mencoretkan kisah anak2 dan keluarga yang akhirnya menjadik seperti skunk..

akan ku usahakan bersungguh blog ini.. aku ku cantikkan lagi blog ini tapi amik masa la.. yerla aku mula pun dari tak tau apa2 pasal blog nie.. aku jadik beberapa blogger lain rujukan aku.. aku memang betul2 blank pasal it nie.. memang buta it.. tapi itu bukan alasan untuk maju ke hadapan..

doakan aku berjaya.. aku akui blog aku masih kosong lagi.. tapi aku memerlukan masa untuk upgrade semua itu..

0 ayat cinta: