ahad bermalas malasan..

Monday, May 18, 2009 marina 0 Comments


selamat pagi semua.. huargghh mengantuk lagi.. tak puas tido la.. hahahaa.. esok udah keje pulak.. hari nie jer masa yang ada untuk berehat2..


macam biasa.. aktiviti hari nie menggosok baju la.. apa lagi.. hehehee.. malas betul la nak gosok baju.. baju aku sama jer.. aku pun da naik muak tengok baju aku.. setiap minggu yang datang baju sama jer.. balik2 baju tue.. balik2 baju..


lupa nak cakap.. semalam parking keta kat depan sacc mall.. jalan kaki dari situ pegi ke plaza alam sentral.. masa lalu situ ada big apple donut and coffee.. aku pun apa lagi.. singgah la masuk.. beli sorang 3 biji donut.. so ada 6 la.. makan dalam keta nak ke umah lama kat meru.. adalah melanatak 2 ketul.. azah pun sama melantak 2 ketul gak.. so balance ada 2 ketul g.. 2 ketul g tue bagi nurin ngan ana.. hahaha.. kasi promote la sket..


aku betul2 lupa la nak amik gambar semalam.. gambar kain baju raya.. gambar donut2 ngan aku makan semalam.. gambar kat umah ana.. lupa.. betul2 lupa.. so sabtu ahad nie entry tak do gambar la ea.. sowiee...


semalam tak ramai sgt orang kat sacc mall ngan plaza alam sentral.. kat bawah alam sentral.. kat ruang tengah plaza tue ada la lambakan kasut tau.. konon2 penghabisan stok la.. aku pegi la tengok.. makk aiii.. dia lambakan kasut tue ngat kasut tue dalam 40 hengget atau 50 hengget.. skali 150 hengget , 180 hengget.. harga ke main lagi tau.. tengok jenama.. ADIDAS.. patutla.. tengok jenama la..peh main lambak kan skali banyak macam tue jer..


aku pun lama tak g shah alam.. sejak duk nilai.. ada lah setahun tak g shah alam.. klang ada la jugak masa aku pegi tido umah kawan aku umi tue.. masa kawen yam.. kawen suhaili.. so ada jugak la pegi klang..


tub tub tub.. aku rasa da masuk 2 tahun aku pindah nilai da.. bosan kat nilai nie memang ada.. tapi nak wat mcmne.. da duk sini kan.. so terima jer la.. jauh dari kawan2 lama.. redha jer la.. ku berserah padaMU..


apa pun selamat pagi pada semua.. dan juga pada sahabat baik aku semalam besday dia.. aku wish tapi aku lupa nak letak kat blog aku.. happy besday myra..


yeyye.. hafiz menang!!






0 ayat cinta: