Tag Mengetag..

Saturday, May 09, 2009 marina 0 Comments

aku saja jer wat tag nie.. samping2 tue bolah update blog aku.. hehhe.. yea.. kepada insan yang di tag itu buat la ea.. seikhlas mungkin..

1.Bekas kekasih saya adalah

-Ala konfom la Jo Dong Hyuk(bf lama tue sebenarnya) jangan jeles..hehehee



2.Saya sedang mendengar

-lagu waktu indah dahulu.. Good morning ma lady.. rock!!!



3.Mungkin saya patut

-Beli cd boys over flower.. cite tue best sgt..



4.Saya suka

-Da nyata lagi bertanya.. suka makan, tido, merayap, menyanyi.. buang masa.. i like...



5.Sahabat-sahabat baik saya

-Ramai.. harus gtau ker??



6.Saya tak paham

-kenapa saya sangat suka makan.. waahhh aku da gemuk skunk!!!



7.Saya kehilangan

-Masa untuk tidur siang.. rinduinye..hehehe



8.Ramai yang berkata

-Aku sopan santun.. ehh betul ke nie.. cam tak caya orang kata aku sopan santun.. kehkehkeh



9.Makna nama saya

-Cahaya kelembutan.. see semua orang tak pecaya.. betul la.. Normarina adalah cahaya kelembutan hehehee



10.Cinta itu adalah

-Jom kita nyanyi sama2.. cinta adam dan hawa.. terbit di syurga.. terang dijiwa.. sambung sendiri



11.Saya akan cuba

-berdiet.. hehehee.. penting



12.Ayat selamanya bermaksud

-Ala takkan tak tau apa maksudnya.. bukak kamus bi-bm la



13.Telefon Bimbit saya

-I phone..napa tak caya??hehehee



14.Bila saya terjaga tido

-terus amik tuala.. mandi



15.Saya paling meluat

-Tak baik meluat kat orang len.. iskkk isskkk..(ustazah ckp)



16.Pesta adalah

-aku tak pernah pegi.. aku tak tau.. tapi aku rasa pesta mesti makan2.. hahahaaa



17.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya

-Zaman Sekolah.. tak kan dapat di lupakan



18.Hari ini

-Aku kena Ot sampai kul 7.. bosan nya..



19.Malam ini saya akan

-Cite apa ea yang best kat tv??



20.Pusat membeli belah atau arked permainan

-Shopping complex la.. ada banyak2 makanan.. macam2 ada..



21.Makanan Barat atau jepun

-Makanan barat semestinya.. Im Lovin it..



22.Bilik yang terang atau gelap

-boleh tak campur2.. heheeee



23.Makanan segera saya adalah

-Tak elok untuk kesihatan.. saya tak makan makanan segera.. ayat tipu..



24.Ayat terakhir yang anda katakan pada sesorang

-Weh bila ko nak blanja aku makan?? boleh kan



25.Siapa yang anda nak tag??

-Cik nur azah(azah ko wat tau)

-siti nurazira( along ko pun kena wat)

-Prince_Topex

-Xara Ariff

-kak masviona


0 ayat cinta: