brooch baru.. huyoo...

Friday, May 22, 2009 marina 0 Comments






aku da bis makan lama da.. hari nie aku lunch kan makan kopok lekor rm1+ air teh o ais + aiskrim.. hahaha.. aku tak der mood la nak makan.. diet la sgt.. tapi makan ais.. hehehee..



















ha lupa.. tadi aku ada beli brooch baru.. brooch untuk raya.. ceh ceh ceh.. raya lambat g.. heloo puasa da ganti blum sibuk2 beli untuk raya.. skali belum sempat raya da kerjakan.. series cantik gak.. aku ada beli yang kecik n ada beli yang besar.. memang cantik la.. kalau beli masa bulan2 puasa mahal.. nie tengah murah beli la.. nak tengok?? ala pencahayaan tak cantik la.. tapi aku tetap tunjuk.. hahahaa



cantik tak brooch aku beli

kat luar mahal tau.. yang nie siap bersambung.. aku mencari2 yang macam nie..

dua2 jenis besar

aku suka..

nie la muka yang membeli brooch diatas.. hahaaha.. muka tengah hari.. jap g tengok muka pagi plak ea.. hahahaaaa

aku tengah rehat kat kafe.. rehat sorang2 jer.. sob sob sob.. tembam kan muka aku.. mcm pelik jer aku tengok..

ha.. nie muka pagi.. fresh lagi muka.. hahahaa

tengok mata aku pun da tau..

pencahayaan itu penting untuk menampak kan lagi ke cun nan kita.. hahaaa

aku tau.. mesti korang kate asyik baju nie jer.. asyik baju sama jer pakai kan.. hahhaa.. jangan cakap mcm tue weh.. aku da tak der baju da nak pakai.. aku pun muak kan asyik pakai baju sama.. but!! ngat aku kaya ke nak beli banyak2 baju.. baju aku pakai nie suma baju2 raya aku yang lepas2.. hahaha.. kantoi..

sebut pasal baju.. baju yang aku beli kat butik ceera tue da sampai.. tapi aku tak tengok g la.. yeyyee sabtu nie leh pakai baju baru.. hehehee.. aku bukan selalu beli baju.. jimat.. harus.. nie saja2 beli.. sebab cantik dan praktikal.. ceh ayat aku skunk.. semua tak boleh blah kan.. kunun2 da matang la.. matang la sangat.. masih bergonjeng seperti dulu ada la.. hahahaa

0 ayat cinta: