lunch time

Tuesday, May 19, 2009 marina 0 Comments

aku tengah lunch skunk.. so rehat dari kul 1-2.30.. so far ok.. bagus la.. dia ajar banyak benda yang kita tak tau dan salah wat selama nie.. dari segi bercakap.. makan.. berjalan.. memang bagus.. kasut kita.. tdung kita..

cara kita perkenalkan orang.. kita perkenal kan diri kita.. memang bagus.. tak sangka aku yang baru masuk sebulan lebih nie dapat pergi.. sebab rata2 yang pergi suma nya da lama keje tau..

nie aku sambil makan aku taip nie.. hahahaa... aku tapau makan kat meja.. nak makan kat kafe tapi penuh la.. so makan la kat meja.. sambil makan tangan menaip.. sambil2 tue pasang lagu kat hp.. hahhaa.. dengar lagi kau bunga cintaku berulang2.. hahaha.. gila tak gila aku.. bila nak abis makan nie kalau macamnie.. hehehe..

ok la.. next entry aku citer g ea..



0 ayat cinta: