beristirehat dirumah..

Sunday, May 24, 2009 marina 0 Comments


entry nie adalah entry hari ahad ea.. ahad adalah sinonim dengan perkata beristirehat.. oleh itu kalau.. nie kalau la.. kalau hari nie entry aku.. aku wat satu atau 2 entry boleh la ea.. hehehee.. tak do idea la nak wat entry hari ahad..



lagi2 kalau duk umah jer.. tak g mana.. so tak story nak share.. yerla.. hari nie macam biasa.. kemas umah.. basuh baju.. tolong mak masak.. pastu gosok baju.. so aku tak der la hadap sangat internet ea.. lain la aku keje.. memang aku hadap la pc nie.. sampai aku hadap selalu pun aku tak der idea nak tulis kat blog.. hahahaa..



ala biasa la.. normal.. aku dulu pun tak sangka aku dalam sehari boleh wat 3 4 entry.. aku dulu lagik agak malas nak update tau.. kadang update.. kadang tak.. sehari tue kalau aku update selalunya 1 entry la.. tak lebih 2.. hehee.. tapi gigih nak naik hits untuk nuffnang.. nak merasa gak duit nuffnang.. ala pelan2 la nak naik kan.. tapi usaha gak perah otak..



so.. kalau hari nie aku wat 1 2 entry ok kan?? hehehee.. orait la.. kita jumpa lagi next entry.. selamat berehat bersama keluarga..

0 ayat cinta: