tido ketika bosan..

Saturday, May 23, 2009 marina 0 Comments

bosan teramat seyh hari nie.. pagi tadi dalam kol 10.30-11.30 aku boleh tertido kat kat kaunter.. da memang sah2 tak der student kan.. mengantuk dan bosan.. bila muka aku da letak kat meja.. emm paham2 jer la apa jadik seterusnya.. terlelap la.. tapi tido2 ayam la.. kan GM masuk abis aku..

bosan sgt2.. sunyi sepi.. meh aku nyanyi sket.. " sunyi.. dan sepi.." hehehehe.. aku baru balik lunch.. lunch kat kafe jer.. hari nie ot sampai kul 7.. esok keje.. emm nak pakai baju baru.. tapi takut huduh jer aku pakai.. takper.. malam karang aku cuba skali g baju baru aku tue.. hehhe..

muka aku ketika nie adalah muka yang tidak bersemangat.. rasa nak tido jer.. tunggu la kejap g kol 1.. aku jaga sorang.. aku agak2 mata tak tahan.. lentok kan jer la kepala ke meja.. pastu tangan kaver2.. pastu aku.. ilang di... hahahaaa

da la aiskrim tak bukak hari nie.. feed up betul la aku.. hehehe.. tetibe feed up.. tak bleh blah betul ayat.. hargggg apa aku nak wat arinie??? yer lagu anuar zain kau bunga cintaku tue aku da tak letak.. along r kate lagu bising la.. orang leh mati terkejut la.. nanti aku pk lagu apa aku nak letak.. ilek2 dulu.. hehehee..

0 ayat cinta: