penutup training grooming

Wednesday, May 20, 2009 marina 0 Comments

yea yea yea.. da bis da training grooming selama 2 hari.. esok aku bekerja seperti biasa ea.. hahahaa.. boleh aku update setiap masa blog aku.. tak der

terkejar-kejar.. hahahaa..

selama 2 hari aku bersama2 lecturer dan support staf lain.. so sedikit sebanyak da tau la perangai2 lecturer2 kat sini dan perangai support staf.. seronok gak.. dapat belaja banyak benda.. tapi still ada jurang la antara dua tue..

masa nak abis tue penceramah tue ada bagi tips untuk kulit, kaki, muka dan badan.. nanti ada masa aku nak cuba la.. bahan2 dia tak mahal.. murah2 jer.. kegunaan kita harian lagi..

tak dapat amik gambar sgt la.. sebab takut aku nie poyo sgt.. nanti aku share ngan korang ea tip2 yang puan yasmin dari yasmin positive berikan..

nice and sweet experience.. yerla banyak ilmu dicurahkan.. tapi tak pasti sama ada ilmu dicurah kan tue akan digunakan atau dibiarkan aja.. hahahaa..

it depend pada diri sendiri la..

ada dua gambar jer dari training grooming aku curik2 amik.. tue pun waktu pensyarah masing tengah berborak.. hahahaa.. janji ada gambar yea tak.. hahahaa...


tengok sampai ada yang berdiri tau.. hahaaa

nie dia.. lecturer.. hahaaa

ngan wana.. sempat tarik dia amik gambar sama..

ngan ika..


ngan rose


gambar aku ngan 3 studemt odp tue korang abaikan la ea.. aku kan suka gambar.. aku tak tau nak tarik sapa amik gambar ngan aku.. selamat student odp nie geng ngan aku.. so senang la.. hahahaa..


0 ayat cinta: