esok keje la.. bosank!!

Friday, May 22, 2009 marina 0 Comments

aku rasa macam nak pakai la baju baru yang aku baru beli dari butik ceera tue.. aku da try.. besa la gak.. aku sebenarnya nak kaver lemak aku.. kalau boleh tak nak nampak aku gemuk.. tapi kire besar gak la.. kalau aku pakai esok agak2 tak over kan.. ala suka ati la kan.. kalau aku pakai t. shirt itam yang aku beli kt jusco seremban kan nampak macam black metal plak.. hahahaa

ala tak kisah.. aku da gosok da baju dan tudung.. kalau last minit aku tak nak pakai baju tue aku pakai la t. shirt itam tue.. hahaha.. tak kisah.. yang penting tudung da gosok.. hahahaa...

aku tadi petang kan ot sampai kol 7.. pastu selamat wana ada kat library skali.. teman aku.. kang aku sensorang jer.. sambil2 tue citer la kisah lama aku.. skandal2 lama.. dan kisah yang memalukan aku.. hahha... tak sanggup nak citer.. kan korang gelakkan aku.. sangat memalukan aku plus aku jahat..

ana balik umah minggu nie.. nie dia ngah on the way la nie.. hehehee.. nurin ada.. nak kasi nurin nangis.. hehehee.. nanti fasya balik malaysia nak buli fasya plak.. hahahaa.. fasya.. berjaga2 la ea budak kecik.. hahahahaa..

esok keje.. esok keje.. esok keje.. 28 hb gaji masuk!!! hahahahaa.. jangan risau.. bulan nie aku nak simpan.. tapi bagi mak ayah sket.. belanja adik2 makan.. bayar loan.. selebih nya aku simpan la.. nak kumpul duit.. duit tak de weh.. nak g uk tak der duit

.. mcmne nie?? hehehehe...

ok la.. aku sempat update blog kat umah.. nie pun sebab ada idea datang.. kalau tak.. esok jer update blog.. hahahahaa.. dan aku tak tau kenapa entry nie dalam blog aku letaknya di bawah.. entry nie adalah entry terakhir untuk hari nie iaitu hari jumaat.. aku tak tau kenapa sengal.. layan kan jer ea..

Aku edit pic nie.. memang trade mark aku edit gambar macamnie..

aku ngan wana..


dua pic jer aku edit..

0 ayat cinta: