malam ini.. jangan lupa!!

Saturday, May 16, 2009 marina 0 Comments


penat gak la aku arinie.. kuar umah kol 10.10 balik umah kol 5.. kat umah ana sempat gak layan cite true blood.. kat cinemaxx.. best gak.. die bersambung2.. best gak citer nye..


malam nanti bersiap sedia.. pastikan kredit anda banyak ea malam ini.. untuk afundi.. HAFIZ!!.. hahahaa.. Aril??rasa2 dia pun mcm ada peluang kan jadik juara.. tak per.. aku akan tetap afundi hafiz..


so malam nie aku mungkin tak online kot.. aku nak wat gak auto publish.. tapi aku wat tak jadik la.. hahahaa.. aku da gemuk la skunk.. aku malam memang tak nak makan la.. tapi aku takut aku makan ubat tiroid tue kesan nye selera aku makin bertambah.. yerla setiap ubat yang penggunaan nye dalam dos yang kuat mesti adakesan lain kan.. aku masa jumpa doktor bulan lepas aku lupa nak tanya..


tak per.. next amik ubat 1/6.. pastu bulan 7 amik darah.. 2 minggu lepas tue aku datang balik tengok laporan darah.. ada kurang ka tiroid aku.. then kalau ada kurang maybe dia akan bagi ubat dos yang kurang la dari sebelum nie.. memang aku akui.. tangan aku da tak menggeletar mcm dulu.. sebab sebelum makan ubat aku hypertiroid.. tapi selepas sebulan aku makan ubat dan wat ujian darah.. hasil dari ujian tue menunjukkan aku semakin normal.. tapi bentuk tue memang lambat nak kecut.. so nak tak nak bersabar jer la.. asalkan tak memudaratkan aku tak kisah..


then kisah plaglet darah aku bulan 7 baru dapat keputusan penuh.. kalau ada apa2.. doctor bagi ubat.. then aku makan la ubat untuk tiroid dan ubat untuk plaglet darah.. aku pun ada makan gak ubat untuk jantung..


yeah.. aku dalam bulan depan kot atau masa aku jumpa doktor aku nak wat passport.. ayah kata ayah nak pegi uk skali lagi sebelum along balik.. adik beradik yang belum pegi maybe ayah nak anta.. yang pasti dalam bulan 10 kot.. sebelum along balik malaysia.. ada rezeki insyaallah aku pergi..


ok la.. nanti ada masa aku citer lagi dalam entry lain..







0 ayat cinta: