ahad.. ooo ahad...

Sunday, May 10, 2009 marina 0 Comments



selamat hari ahad pada warga malaysia yang sedang bercuti dan bersantai dirumah.. selamat hari ibu juga pada kaum2 ibu di malaysia...


aku masih terasa penat weh.. aku baru siap2 basuh baju semalam yang berlonggok banyak gak la.. yerla kalau tak kerna umah aku tak letrik semalam mesti baju tue da dibasuh semalam jugak.. so hari nie aku tinggal wat keje umah sket dan gosok baju..


tapi lain plak yang berlaku.. hehehe... badan aku lenguh2 seyhh.. semalam ayah aku cakap tak payah ikut hari nie.. hehehe.. lega sgt2.. lagipun malam tadi aku da pegi.. aku da tolong2 jgak.. so ok la kan.. lagipun aku rasa pening sket la kepala..


entry hari nie..entry tak der gamba ok.. entry ayat2 cinta semata-mata.. heheheee.. ok kan?? boleh la ea.. hehee...


satu umah aku sudah kemas.. jap g aku nak gosok baju plak.. sepupu2 aku cakap badan aku da naik weh.. harrgg.. tekanan2.. nie xleh jadik nie.. aku kena makan dadah nie baru kurus.. hehehehe... (ASTAGHFIRHALAZIM)..


yeyye aku dapat gak kasut yang aku nak.. aku carik kat vincci jer.. lagipun aku lama tak beli kasut.. asyik menjahanamkan kasut adik aku azah jer.. nie ada duit sket.. aku pun beli la.. baju n t-shirt sehelai aku beli.. aku pun da xder t-shirt da sebenarnya.. hehehe.. jadik aku beli la sehelai jer.. nnti aku kuar g aku beli lagi sehelai.. hehehe..


sian sepupu aku yang nak nikah hari nie.. walau aku ngan dia tak der la rapat sgt.. tapi sian la kat dia.. itu jer aku boleh gtau.. yang lain xleh gtau.. kikikiki..


esok da start keje balik.. hahahaha.. tekanan2..


ha malam tadi aku sempat gak tengok AF kat umah pak long aku.. hahahha.. see aku da cakap.. aril gak yang dapat afundi masuk.. silap2 dia leh jadik juara.. aku suka sgt hafiz.. best gila die nyanyi lagi laskar pelangi ngan lagu i believe i can fly.. memang best la.. saya afundi hafiz final konsert nanti,.. nak hafiz jadi juara..


sian claudia ngan aishah.. tak der harapan langsung.. akim macam syok kat aishah jer.. hihihi.. comel la dorang dua.. budak2 lagi pun.. baru pas dapat keputusan spm.. hehehee...


so len2 cite yang berlaku semalam semasa tak der letrik umah sampai aku xleh nak update blog tak der.. itu saja..


sekali lagi.. selamat hari ibu kepada semua ibu di malaysia termasuk mak aku juga yang sedang sibuk menolong sepupu aku kawen..


jap g nak gosok baju.. untuk 5 hari keje.. see ya!!










0 ayat cinta: