kami 5 sekawan baik..

Friday, May 08, 2009 marina 2 Comments

ok.. inilah muka teman gosip ku ketika di sekolah menengah kebangsaan tinggi klang.. bukan suma satu kelas.. tapi siap datang kelas aku untuk bergosip.. well kelas aku memang tmpat khas untuk bergosip terutama time cikgu tak de.. merdeka la sangat.. hehee...











Ala semua2 pun kawan baik aku jugak.. hehehe.. tapi dalam empat2 kawan baik aku... oppss asalnye 5.. aku, umi, dina, yam dan pika.. tapi pika telah melakukan sesuatu terhadap kawan baiknya.. ada peristiwa berlaku.. masa tue aku pegi konvo kakak aku along kt uum.. so aku tak tau sgt.. tapi sejak tue tinggal 4 jer..

lima2 nie.. 2 orang da kawen.. yam baru2 pregnant.. pika bakal bersalin.. entah2 da bersalin.. masa kawen yam dia datang tengah sarat2 mengandung.. da nak bersalin dia kata.. dina lak da tunang.. maybe kawen bulan 12 nie.. so aku dan umi la single.. tak sangka dorang kawen dulu.. hehehe.. yerla dorang jenis tak bising macam aku dan umi.. aku ngan umi memang bising dan kecoh masa sek dulu..

beg kalau bleh nak sama merah.. hehehee.. kalau sorang beli beg kotak2 suma pun beli beg kotak.. budak laki sek tue mula ejek2 masa ktorang baru pakai beg kotak.. kain pelikat la.. apa2 la.. last faymes beg tue kat sek.. time tue ktorang plak perli balik.. hehehee.. dasyat kan penangan ktorang( ceh ada unsur riak takbur tue)hehheee... rindu kat dorang suma.. aku da jauh ngan korang.. susah nak jumpa korang da skunk..

2 comments:

  1. kenangan time skolah mmg xkan dpt dilupakan...best²

    ReplyDelete
  2. betul2.. memang kenangan masa time sekolah tak kan dapat dilupakan.. sokong sgt ngan kenyataan itu..

    ReplyDelete