pagi jumaat yang mulia

Saturday, May 16, 2009 marina 0 Comments

selamat pagi semua ea.. hari nie hari jumaat.. pagi yang mulia orang kata.. hehehee.. yeyeye aku arinie tak ot.. esok aku tak keje.. huhuhuhu.. suka sgt2..

aku malam tadi tak tengok pun mr good-bye.. tak per episode smlm aku tengok sabtu ea.. aku yakin aku sempat tengok.. sebab satu episode jer aku tak tengok.. hehehee

cuti sabtu ahad nie korang sume tak der plan pegi mana2 ker?? melancong dalam negeri jer.. hehehee..

aku?? aku duk umah jer kot.. berehat2 dirumah.. hehehe..membuta sepanjang hari.. hahaha.. sangat syok.. tue pasal pipi aku tembam tau.. hehehee.. jangan tiru aku ea.. aktiviti tidak sihat nie.. hahahaaa

yea sebelum aku lupa.. aku nak ucapkan selamat hari jadi untuk kawan aku yang bernama norazila ramlan.. teringat dulu2 ktorang sambut besday budak satu umah sama2.. seronok sgt.. aku tak bleh la tepek gambar tue.. suma tak pakai tudung kan.. yerla sambut pun pagi.. dengan masing2 tak mandi.. dok tunggu zila bangun.. kunun2 nak wat suprise.. hehehee.. pagi2 pun tak der masalah... hehehe

ok la.. next entry aku citer lagi ea..

0 ayat cinta: