sakit mata, sakit tekak dan selsema..

Tuesday, April 14, 2009 marina 3 Comments

title kat atas sudah menjelaskan apa yang berlaku ke atas diri aku..ye..sakit mata, sakit tekak dan selsema yang aku rasakan cukup complete atau satu package penyakit..hehehehee...entah la macam mana boleh terjadi pun aku tak tahu..tp kalu gambar mata aku yang berpenyakit 2 aku letak kat sini mesti korunk akan cakap teruk nya..sebab bukan calang2 sakit tau..hahahahahah..biar aku explain dengan lebih lanjut..di mana mata aku ni mengalami pendarahan mata putih..so mata aku berdarah la dan membengkak selamat tak sepet(ceh perasan) hehehhee...semua itu berpunca dari mata aku yang asyik berair dan gatal..aku pun lap la dengan tisu..dan hujung tisu itu terkena mata dalam aku..itu yang mata aku mengalami pendarahan tu..selamat sampai umah lepas abis keje mang da teruk la..secepat mungkin ia bertransfrom hahahahaa...then pagi ini ingat nak cuti tapi malas..lagipun mata da ok sikit..kalau bertambah teruk esok aku confirm cuti..bukan alasan malas atau ponteng keje ok..hahahahaha..
itulah yang berlaku pada aku...

3 comments:

  1. xg kelinik pn..g farmasi jer..beli ubat titis ngan sapu..ayah da membebel jer..pasal ubat..tensen tol..byk tol penyakit..hahahhaaa...

    ReplyDelete
  2. Bnyk penyakit?ko bnyk dosa kot?tu yg Allah bayar 'cash'..or Allah nak bg peringatan kat ko..Pintu taubat sentiasa terbuka..sesungguhnya Allah Maha Pengampun dan Maha Mengasihi hambanya.(tazkirah hari rabu)

    ReplyDelete