luahan hati ku yang geram!!!

Friday, May 22, 2009 marina 0 Comments

harggghhh.. bosan.. bosan.. hahaahahaa.. bosan.. apa yang story best arinie?? aku tak tau la.. sini sunyi jer.. mana pegi student ea?? oo kelas.. dorang dalam kelas.. selalu pagi2 da bising.. nie pagi2 sunyi sepi.. tak biasa la.. hahahaha.. gedik gila..

emm jap g kol 12 aku rehat.. lunch hour.. aku rasa aku nak makan ais krim la lagi.. peh ais krim macam ala2 baskin robin wa cakap.. hahaa..(dia ada taruk apa2 ke dalam ais krim tue.. jeng jeng jeng)..

minggu nie atau mggu depan kot afik een g wat pasport.. yerla ayah kan nak anta dorang g uk.. yerla.. pegi la.. tak heran( dalam hati sedih jer.. hahaaha).. kalau aku cakap banyak nanti si een tue cakap mcm nie " eii ayah yang suwuh een pegi ko sibuk2 jer " terasa gak aku.. so aku diam jer la.. dapat pegi.. pegi.. tak dapat pegi.. pegi dalam mimpi pun jadik la..

ha sebut pasal adik aku een nie.. aku bengang gila r ngan dia.. arrgg lantak aku kutuk dia kat sini.. suka hati aku la..( terbakar da kat dalam nie).. macam gini citer nye.. kabel internet depan nye tue da patah.. tapi still bleh guna.. mana la aku tau sapa yang patahkan.. tapi no point la kalau cakap internet tak leh pakai.. da 3 hari aku perasan benda tue da patah..

kalau aku cakap benda tue patah kan aku dituduh plak so malas la aku cakap.. aku diam jer la.. tetibe semalam dorang baru perasan.. tak logik r.. een pun ada gak bukak kable tue.. mati2 salah kan sapa yang pasang ngan bukak.. eii ko pun ada gak kan bukak.. aku perasan benda tue da patah dalam 3 hari lepas..

lepas tue si een menggelabah semacam jer.. nak tumbuk2 aku plak.. benda kecik jer.. sebelum tue dia nak lempang azah.. sebab?? azah tak cakap benda tue da patah.. eii benda tue patah still boleh guna la Bo**h.. azah cakap la ngan mak dia nak lempang azah.. mak apa lagi off course la back up azah.. kuang aja gila.. ngan aku nak tumbuk plak.. yang ko menggelupur apa hal?? kalau ko tak wat ilek r.. tak tuduh sapa2 pun kan..

nanti aku cakap la ngan ayah benda tue da patah.. afik pun kata ilek r een benda kecik jer.. nak tumbuk2 aku plak.. aku cakap elok2 aku rasa dalam 3 hari lepas dan bukan baru lagi.. tibe2 wah dia nak tumbuk aku.. kuang aja gila.. kalau ikutb aku.. aku takkan maafkan ko sampai mati.. lantak la.. tak pernah anggap aku kakak.. pegi mam**s la.. ko skunk boleh wat mcm tue.. lepas nie ko ada masalah ko jangan carik adik bradik.. jangan carik aku.. perangai macam sh**t.. aku sabar jer..

yang aku tak puas hati.. benda tue afik cakap benda kecik jangan kecoh.. yang si een tue pehal menggelabah sgt.. orang tak buat dia takkan menggelabah.. ilek r.. benda tue memang senang patah.. ko terpijak pun boleh patah.. tapi still boleh guna.. afik lagi cool dari een.. heh tue nak ayah nye bisnes tue?? lagi menghancurkan lagi ada.. seboleh bolehnye semua dia nak.. ko nak?? hamik.. aku tak heran.. aku susah pun aku tak kisah.. aku carik sendiri..

haisshhh sabar marina.. sabar.. aku geram sgt2 r.. azah da siap meleleh da semalam macam een nak lempang dia.. aku lagi sket dia nak tumbuk.. apahal ko nak tumbuk aku??? aku tak cakap apa pun kan.. satu aku musykil apa hal ko menggelupur??? malas r aku cakap banyak..

tak sedar tue.. dulu sekolah.. petang2 mak ayah ada hal.. aku yang g amik dorang naik bas k.. mak ayah g haji.. aku yang jaga.. si een wat hal.. aku yang kena setle kan.. masa tue topek mana?? dia boleh tak nak masuk campur..

banyak benda dia tak ngat.. memang la along ana jaga dia.. tapi masa along ana tak der kat umah sapa yang jaga.. bukan nak mengungkit.. tapi jangan r sampai lupa daratan.. jangan sampai tak anggap aku kakak.. aku ada hati gak.. ada perasaan.. aku boleh gak berdendam.. jangan sampai aku wat.. aku kalau da sakit ati sgt.. jangan harap aku akan maafkan ko sampai mati..

aku sabar banyak.. aku sabar.. tapi jangan melampau r.. ingat allah.. jangan ikut perasaan.. tapi kesimpulannye perangai tue mewarisi dari siapa?? oo paham2 sendiri r.. tuer jer la luahan hati aku.. maaf ayat di entry nie mungkin ada menyinggung mana pihak.. mintak maaf banyak.. yang paling penting blaja cara hormat kat siapa2 tak kira siapa.. adik atau kakak.. dan sebagainya..

p/s: apa aku tulis dalam nie.. takat sini jer..

0 ayat cinta: