tertido r..

Tuesday, May 26, 2009 marina 0 Comments

malam tadi aku tertido la.. aku sebenarnya nak bangun tengok tv kol 10.10.. tapi dalam 9.30 malam tue aku tengah2 syiok dengar lagu kat mp4.. aku leh layan syahdu.. aku pun terlelap.. sampai aku tersedar kol 3.30 pagi..

bangun2 aku carik mp4 aku ngan hp aku.. takut azah hempap.. azah tue kalau ngantuk sgt pakai landing jer.. tak tengok atas tilam ada apa.. pastu setelah yakin hp aku dan mp4 aku selamat aku sambung tido..

lagipun semalam betul2 terasa mengantuk gila2.. aku boleh tak layan tenet malam tadi.. da tak larat nak bukak mata.. memang rasa puas la.. tapi bila nak bangun pagi tadi pun seakan2 malas nak bangun.. kekekeeke.. kalau boleh tido sampai 9.30 baru rasa puas tido..

so malam nie aku nak tengok cite baru ganti Mr Good-bye.. kalau best.. layan.. kalau tak best.. satu episode cukup aku tak layan lagi da.. hahahaaa... yerla malam tadi makan kat kedai mamak pekena capati 2 milo ais 1.. da kenyang.. balik bila layan sket2 lagu.. da tido.. senang gila aku tido.. tapi bangun susah sket la..

0 ayat cinta: