angan- angan

Sunday, May 10, 2009 marina 0 Comments

aku memang minat sangat2 la kat mamat bawah nie.. korang jangan jeles tau.. da tak boleh nak watpe da.. da tak dapat diselamatkan da.. heheheee.. tiap malam mimpi dia.. keh keh keh.. aku ngat nak carik bf r.. nak carik kat ne ea?? nak carik kat korea la.. boleh?? heheheee.. ehh jangan skali aku dapat betul2 mamat bawah nie tau.. hehehee.. dush dush berangan jer aku..




see.. kat pc pun aku letak tau gambar Jo Dong Hyuk.. aku suka sangat dia..

yea semua.. malam nie ada Af ea.. jangan lupa kepada mereka yang melayan Af.. aku nak tengok sapa yang dapat afundi masuk.. aku yakin mesti aril.. silap2 boleh juara si aril nie..

aku tengok hafiz,, dia nyanyi 2 lagu.. satu lagu i believe i can fly.. yang lagu ke 2 aku tak ngat la lagu apa.. tapi yang pasti lagu hafiz best malam nie.. hahahaa.. af tinggal 4 orang jer.. hafiz, akim, isma dan yazid.. tak meriah langsung aku tengok diari.. hehhe.. tapi isma macam poyo je.. hehheee..

so, jangan lupa yea.. menuju puncak!!!

0 ayat cinta: