lapooorrr..

Sunday, May 31, 2009 marina 0 Comments

haloo.. selamat pagi.. kat kolej hari nie ada dua aktiviti bergerak dalam satu masa.. jogathon dan derma darah.. aku dua2 konfom tak leh join.. hahaha..

derma darah?? aku kan tengah makan ubat.. mana boleh.. dan lagipun darah aku cair.. memang aku tak leh derma darah pun..

jogathon?? tak kuasa aku.. dorang da lari dulu.. aku lari laz2 kan aku takder nombor plak.. tak mo aku.. kalu boleh biar dapat no.. hahahaa.. walau aku tak berapa sihat.. so di sebabkan itu aku memang la tak jogathon..

so aku duk kat library wat keje.. kol 11 ada perjumpaan staf.. lapoorrrr... tak sarapan da pening.. oksigen tak masuk kepala.. hahahaha.. tapi tadi pagi aku makan cokelat cadbury.. kenyang sket la.. kedai tak bukak pulak.. hangin satu badan.. hahahaaa..

then apa lagi ea.. emm tak der da.. cukup untuk entry pembukaan bagi pagi mulia ini.. hahahhaa... jumpa next entry..

0 ayat cinta: