aku datang awal hari nie.. hahahaa

Tuesday, May 19, 2009 marina 0 Comments


hye semua.. selamat pagi isnin.. hari nie aku sampai awal kat ofis.. ayah aku anta awal.. sebab lepas anta aku.. ayah aku anta adik2 aku skali.. anta dorang exam kt seremban.. kalau dorang naik ktm takut tetibe ktm wat hal.. da la exam kan.. so ayah anta dorang terus kat seremban..


ha hari nie aku ada training grooming.. tapi tak tau kul bapa.. jap g aku nak turun amik surat khabar dan makan roti bakar yang aku bawak dari umah.. ceh ceh ceh bajet kunun.. hehehe.. mestilah bajet.. sarapan pagi aku da leh jimat.. dan petang nie aku ada ot.. pas aku bis grooming aku stay sampai kul 7 untuk ot.. nak wat macam ne da aku kena ot..


so, nak kata aku tak sabar pasal training grooming adalah jugak.. blaja cara make up yang betul.. cara cakap yang betul.. banyak lagi la.. sampai hari selasa gak.. tak tau lunch macam ne.. maybe lunch tak disediakan kot.. hahaha.. tapi tenaga yang mengajar untuk training grooming nie orng luar.. so harap2 dapat membantu la kan..


aku pun tak tau sejak2 akhir nie aku lebih banyak bercakap dan berkawan ngan student dari staff lain.. ala standard la tue.. dah hari2 muka aku gak yang dorang jumpa kan.. hahaha...


so, nanti aku wat entry ea pasal training grooming aku tuh..









0 ayat cinta: