pernah kah anda dapat msg yang mengenakan anda dari rakan anda??

Thursday, May 14, 2009 marina 0 Comments


mesti pernah kan.. lagi2 kalau dapat kawan yang otak gila2.. siap pikir ayat tue nak kenakan kawan sendiri.. macam2 la kan..

ngat tak dulu masa kita baru2 pakai hp.. kita kebiasaan akan anta msg terhapa kat kawan.. msg kenakan kawan la selalunye.. masa tue zaman hp 3310.. hp biasa2 lagi.. hp2 canggih belum zaman lagi masa tue..


aku plak ada menyimpan msg2 tue dalam kertas.. aku pun tak tau bila aku salin.. rasa da lama kot.. sebab aku korek balik buku2 lama.. terjumpa dalam buku.. so aku nak share la dalam blog..


di bawah nie adalah msg2 yang suka kenakan orang masa zaman kita remaja dulu.. masa time2 lepas2 sek kot..


1) " kalau ada yang kate lu gile, lu sabar jer..

kalau ada yang kate lu monyet, relax beb..

kalau ada yang kate lu bodo, cool jer..

tapi kalau ada yang kate lu lawa @ ensem, lu lempang jer..

Dia kencing lu tue.. "


2) "Bila ku tengok mentari, ku terlihat kau..

bila ku pandang bulan, ku terlihat kau..

bila ku pandang lautan, kau lagi???

nyebok betul la.. tepi la sket!!"


3)" ku lihat paras wajahnya, gaya jalannya

matanya persis dirimu.. Aku keliru!!

adakah ini rindu?? ku amati suaranya

'embek' kambing itupun lari kerana

malu seirasmu"


4)" 6 sebab katak bising

1- nak hujan

2- menyanyi

3- senang hati

4- nak ngurat

5- kuat berangan

dan terkejut lihat muka orang baca msg nie.. sebiji muka macam dia.. hahahaa..


hehehee.. itu la sebahagian dari msg yang aku masih simpan.. sket jer.. masa dulu msg2 macam nie memang faymes kan.. skunk orang da tak layan da.. hehehee.. dulu siap pas mengepas lagi kat kawan suwuh kenakan kawan yang lain..

zaman da berubah.. macam tue jugak dengan kecanggihan hp..

0 ayat cinta: