skandal2 aku.. hahahaaa

Friday, May 08, 2009 marina 0 Comments

ngat tak aku pernah nak cite ngan korang skandal aku masa kat sekolah dan kat kym... ala sebenarnya ramai skandal aku.. tapi aku malas nak gtau(kikikiki poyo gila padahal)..






sapa nama dia nie ea.. aku da lupa la.. sori ea..

nie skandal aku masa sekolah dulu.. dia ni budak bawah aku.. bawah 2 tahun aku ke 3 tahun.. hehehe.. pak cik dia satu kelas ngan aku... bayangkan pak cik dia baya aku.. memang sah2 adik bradik jauh gila jarak.. atau mak budak nie kawen awal.. (eh betul ke ayat aku nie).. aku kenal dia dari pak cik dia la.. ala budak bukit kapar klang.. jeng jeng jeng..

dia tak ensem tapi manis.. malang nye muda dari aku sgt2.. masa dulu aku tak suka budak bawah aku.. skunk da len.. skunk aku suka muda2 dari aku..(kehkehkehkeh kantoi).. die baik ngan aku.. aku sekolah kan skema.. tak de bf2 nie.. blaja ooppsss main2 dalam kelas.. gossipp.. nanti aku tunjukan teman2 gosip aku di sek.. wahhh hangat!!! hehehe...



aku ngan fakhrul

mamat nie plak kawan aku.. masa sem 3 boleh katakan aku selalu kuar ngan dia la.. dia tua 3 tahun aku.. baya kakak aku ana.. aku tak suka tua2 dari aku.. atau lebih tepat baya2 kakak2 aku.. dia memang baik la.. ktorang pun satu kelas kan.. dan selalu satu group asaiment.. memang selalu g kelas sama2 la.. da duk umah sewa depan2 kan.. sem 1-2 aku duk asrama.. sem3-6 duk umah sewa.. so memang apa2 pun aku selalu ngan dia la.. kalau member dia datang.. dia pinjam keta membe dia.. dia ajak la aku pusing2.. aku pun ajak la intan skali.. tak nak timbulkan gosip yang ktorang ada affair.. hehehe.. slalu la dia ajak aku join skali jmpe membe dia..

tapi ktorang pas sem 4 dah tak rapat da.. sampai sem 6.. da tak semesra macam dulu la.. puncanya awal sem 4 aku rasa bosan la mamat nie.. so dia ajak aku makan sama.. aku malas la.. sejak tue die kecik ati ngan aku.. die kata aku da tak nak kawan ngan dia.. aku malas la nak mujuk aku pun biarkan jer.. yang pelik intan pun boleh macam tue gak.. hehhee.. sian die.. lama tak dengar cita..

sebenarya ada lagi orang yang pernah nak usyar aku.. aku kuar skali jer ngan dia.. terus aku tak nak kuar g.. itupun kuar g makan jerr.. pastu jalan mc.. hehehe.. aku malas nak g jauh macam mp ke dataran pahlawan ke.. kena naik bas.. malas..

so konon2 ramai kecewa la.. kawan aku ayoi dan zila siap buat list lagi.. ada tue aku suka tengok jer mamat tue.. tak sangka aku dapat kenal dia.. bila da kenal skema plak mamat nie.. aku pun aduhh cam bosan jer.. aku terus menunjukkan tak minat.. hehehee.. tapi tue sampai sem 4 jer.. sem 5 da tak.. sem 5 aku banyak kuar ngan geng2 aku.. sampai sem 6..

0 ayat cinta: