gambar kelas..

Thursday, May 07, 2009 marina 0 Comments

kempen derma darah.. aku tengok jer.. tapi tak nak derma pun.. saja masuk gambar.. hehehee.. aku da nmpk dorang nk amik gambar.. aku wat2 tak nampak.. hehee

gambar persaraan EX-AJK persatuan agama islam 2002-2004

nie gambar kandid class.. apa yang aku lakukan itu???


persatuan agama islam.. tengok la aku duk mana.. watak penting nie.. hahaahhaa... poyo siot aku..



kandid.. aduhh aku apesal duduk macam tue..




unit bimbingan dan kauseling





gambar kelas aku lower 6.. kelas aku berbilang bangsa dan bermasyarakat majmuk.. semua bangsa ada dalam bilangan yang sama banyak.. bagus kan kelas aku.. hahahaa..






bila tengok gambar kat atas mesti korang teringat masa dulu korang amik gambar kelas gak kan.. yerla amik gambat kelas, persatuan, kelab kan benda besa.. memang2 tiap2 tahun ada.. untuk majalah sekolah kan..









0 ayat cinta: