esok ada jogathon

Saturday, May 30, 2009 marina 0 Comments






hai hai.. selamat pagi.. ha hari nie aku update awal ea.. hahahaa.. emm tak der benda menarik la berlaku malam tadi.. aku tido awal.. so tak der menda menarik la malam tadi..











nak citer pasal makan?? emm malam tadi makan nasi ayam jer.. tue pun tapau kat kolej lagenda mantin.. hahahaa.. omak aku tak sempat masak.. bapak aku bz tak sempat beli lauk nak masak.. so jadiknye makan pun biasa2 saje..











ha esok kan ada jogathon.. ntah nak wat kat mana ntah.. tapi yang pasti staf pun kena datang gak.. aku pun datang ler.. sebab staf ngan student terlibat skali.. then kol 11 ada perhimpunan untuk staf.. kah kah kah.. staf pun ada perhimpunan.. udah lama aku tak g perhimpunan.. kat kym mana ada.. last time masa hari terakhir form 6 dulu.. hahaha.. excited tue.. lagu kolej pun aku tak pernah dengar..











maybe sebab ada staf ktorang nak resign.. dan esok hari terakhir dia keje.. orang atasan jgak la.. diantara 3 jawatan penting atas.. ED, GM, OM.. so pegi jer la..











pasal jogathon tue aku pegi jer tapi aku takkan berlari pun.. well aku sudah bersara la lari2 nie.. hahahaa.. pakai la baju yang sesuai untuk bersukan.. masalah aku tak der kasut sukan.. tapi pakai jer la kasut apa pun.. hahahaa..











ha meh aku tunjuk kan hasil yang kuar dari mesin photostat library yang paling canggih itu.. jom!!





inilah hasil2 nya..

inilah hasil2 nya.. tapi sket jer aku amik nie.. mesin photostat tue sendiri pun aku belum amik gambar lagi.. hahahaa.. nanti ea... tunggukan nya..

0 ayat cinta: