lunch ooo lunch...

Saturday, April 25, 2009 marina 4 Comments

erkkk... alhamdulillah.. kenyang aku.. tapi aku bosan dowh.. asyik2 menu lunch aku sama jer.. kalau tak nasi ayam + keropok lekor (rm 2 @ rm 3).. tak pun sizzling mee + keropok lekor (rm 2 @ rm3).. kalau ada lauk kat kantin nie pun lauk yang terhapa2 ntah.. aku nak makan pun pikir2.. rugi woo.. xsedap dan mahal.. ada 2 3 kali aku cuba.. bosan nye aku makan benda sama jer..

aku teringin gak nak kuar makan.. tapi disebabkan aku pegi ayah aku anta jadi kalau nak makan kt luar kpjic kena jalan kaki la.. berpeluh gak la lagi2 kalu panas terik.. sebab kedai makan yang paling dekat ngan kpjic nie adalah 1 km kot dari kpjic nie.. tapi dorang kata lauk dia sedap2.. tapi aku pk.. aku pegi punyela merentas panas terik.. pastu balik opis aku lapar balik.. hahhaa... tue aku rasa malas tue.. pikir banyak kali..


sume staff kpjic majoriti pegi makan kat luar.. tak per.. dorang ada kenderaan.. aku takut aku keluar kan balik lapar balik atau mengantuk jer.. hahahaa.. jadik.. nak tak nak makan jer la kat dalam nie ha.. buat kenyang perut sudah..hahahaha.. bagus tak falsafah aku.. hehehee..tapi jeles gak tengok dorang asyik keluar makan.. macam poyo pun ada.. hahahaaa
suka hati jer cakap orang poyo.. opppssss...sedut balik.. tak de sapa poyo... hahhaa..

4 comments:

  1. nape along punya blog, org tak bleh komen yek?

    ReplyDelete
  2. tau xper..nak ckp ngan ko.. blog ko xleh komen.. da usaha da nak komen..tetap xbleh.. ko edit balik la ko nye blog tue.. msti ada xkena..

    ReplyDelete
  3. sabar2
    tapi kalo i kan,
    mmg akan moody la kalo mkn makanan yg xsedap hr2..
    hoho
    i kan nafsu mkn tnggi..
    tak mustahil kalu i papa kedana sbb duit abes g mkn je
    huhuhu

    ReplyDelete
  4. hhahaha..betul..berbelanja untuk makanan mang tak kisah kan..haahaha...

    ReplyDelete