beza antara belalang dan pelesit...

Thursday, May 14, 2009 marina 0 Comments

aku nak tanye korang.. nie soalan agak angker la jugak.. hehehee.. ada unsur2 seram2 sket.. boleh la ea aku tanya nie..

korang kan pernah nampak pelesit tak?? korang tau tak bentuk pelesit?? aku alhamdulilah tak pernah nampak dan aku memang tak tau bentuk dia..

baru pagi tadi ada student kena histeria.. tapi tak semua orang tau la.. aku tau sebab budak kelas kawan aku tue yang kena.. sebab tue aku tau.. kalau tak aku tak tau.. yerla aku kan duk jer kat meja.. tak gerak mana2.. keculai g toilet jer.. heheee..

kata member aku.. dia bangun2 pagi tadi.. die rasa badan dia sakit.. dia bangun2 dia nampak macam bentuk belalang kat bawah dia baring.. benda tue da mati.. yerla sebab kena hempap ngan budak tue.. budak tue ngat benda tue belalang dia pun pegi la buang pakai tangan macam biasa.. yerla belalang da mati kita buang la kan.. sekali pagi tadi tetibe die jerit2 tiba2 jer.. sebelum dia buang benda tue dia ada tunjuk benda tue kat sorang member dia..

itu yang masa die jerit2 tue budak tue gtau ustaz yang pasal belalang tue.. pastu kata ustaz belalang tue sebenarnya pelesit.. aku tak tau apa yang membezakan dua tue.. lagi satu malam tadi budak tue tak tutup tingkap.. bilik dia memang dekat dengan estet.. benda masuk dan tido sama2 ngan dia.. pastu agaknye benda tue kena hempap ngan budak yang kena histeria tue.. so pelesit tue mati..

kalau aku pun aku tak tau2 apa benda tue.. aku buang jer la selamba.. yerla kita tak tau bentuk sebenar pelesit kan.. dan pelesit boleh mati?? aku tak tau la.. mungkin pelesit tue dihantar oleh seseorang tapi dalam bentuk belalang.. kata kawan aku warna belalang nie warna coklat bukan warna hijau.. belalang bukan warna hijau je ke?? belalang pun ada warna coklat kan?? emm entah la.. aku pun tak tau.. musykil gak..

0 ayat cinta: