mr good-bye maybe last episode hari nie

Thursday, May 21, 2009 marina 0 Comments

malam tadi aku tengok citer mr good-bye.. sedih woo.. dia da nak mati.. aku rasa macam cite tue hari nie laz la.. sebab cite untuk hari nie dia tak tayang pun semalam.. sedih tau.. kisah penghidap sakit jantung.. oo real siot kesan jahitan kat dada hyunseo tue..



tengok pun da dapat rasa kesakitan, ngilu.. nampak benang2 lagi.. sian dia.. sampai bila dia nak rahsia kan dia sakit jantung dan menunggu pembedahan jantung baru kat youngin.. akhirnya youngin tau gak.. sedih sgt bila hyunseo sendiri tak nak mati lagi.. dia sendiri menangis.. die tak pernah merasai kehidupan.. jadik bila dia nak merasa kehidupan dia plak tak banyak masa untuk hidup.. jangka hayat dia hidup tak lama.. itulah hakikat sebenar bagi pesakit yang menghidap sakit jantung..



oleh itu hargai la nyawa yang allah berikan.. hargailah kehidupan yang allah berikan..



tapi kenapa jo dong hyuk die ubah pesyen rambut.. die wat ala macam dalam citer boys over flower watak junpyo.. junpyo kan dia curly kan rambut die.. junpyo sesuai muka dia wat maca, tue.. kenapa tetibe kyle(jo dong hyuk dalam mr good-bye) ubah pesyen rambut.. tak suke.. tak suke.. nampak dia tak ensem.. heheheee... tapi walau apa pun aku tetap suka jo dong hyuk.. aky lebih suka rambut dia macam nie.. nampak.. wah.. ensem nye.. hahaaha..


ha pesyen rambut nie aku suka.. cair aku.. ahahaha

0 ayat cinta: