entry tak puas ati..

Tuesday, May 26, 2009 marina 0 Comments



aku cakap awal2.. ini adalah entry tak puas ati.. lantak la kalau ada yang terasa.. abis tue dia cakap ikut sedap mulut jer.. hati kita tak jaga.. so aku cakap nie kalau terasa.. argghh ada aku pedulik??

aku malas nak cakap siapa?? dan apa yang telah menyebabkan entry tak puas hati nie terhasil.. semua2 tue tak penting.. tapi sekali hati aku da terguris.. selamanya hati aku terluka.. kalau aku tak tegur dan wat bodoh(wat tak kenal nasib la.. ala ada dia kisah??) suka aku la..

ala lantak r.. aku da dendam ikut suka aku la.. ko jangan ingat aku baik ngan ko.. ko leh pijak aku.. apa gurau2.. gurau apa nye.. gurau2 pegi surau r.. aku da tau.. dengan orang jenis macam ko memang tak boleh wat baik r.. kan kita nie dia pijak.. tengok la.. apa yang aku da tolong sebelum nie aku kira halal la.. lepas nie tak der lagi.. cukup!!!

aku tak nak di anggap bodoh dan diperlakukan seperti orang bodoh.. well, ko pun tak der kegunaan kat aku.. aku tak der kegunaan kat ko.. so fine la.. masing2 tak der kepentingan kan.. kalau ko terbaca entry nie.. lantak la.. aku punya suka la.. aku takkan gtau sapa orangnya.. biar la rahsia.. ko nak aku jadik series, tegas.. ok.. aku buat.. kat ko sorang jer.. kat orang lain aku takkan wat..

hati aku lega sangat2 bila da lepas kat dalam nie.. di ingat kan sekali lagi.. blog aku bukan untuk dijaja ok.. aku sebagai pemilik blog suka ati aku la nak watper.. selagi aku tak sebut sapa.. dan apa dia wat.. tue da kira ok.. aku cume bagi perumpamaan.. ayat dalam aku nie dalam entry nie memang menyakitkan hati.. sorry sgt2..

0 ayat cinta: