tak der la nak tepek gamba

Tuesday, May 12, 2009 marina 0 Comments

dah 2 hari entry aku tak gambo.. hehehe.. aku tak der mood la nak tepek gamba2.. tak tau kenapa.. mugkin tak der gamba aku nampak aku cantik kot.. sume nampak hodoh.. sebab itu aku malas nak tepek gamba.. hehehee.. tengok.. nanti aku letak banyak2 gambar kat entry biar cam gilor koser sket.. hehehee.. tunggu aku cantik sket amik gambar.. hehehee... sabar jer la..

yer jap lagi da nak balik da.. aku nak kemas2 dulu.. then chiaw.. baju semalam aku tak basuh lagi.. nie balik terus basuh baju.. atau mandi dulu?? hehehee.. pilih2.. pilih yang paling terbaik ok.. hahahahaa...

tak sabar nak tunggu baju dari butik ceera.. harap2 badan aku slim melim kan bila pakai baju dari butik ceera.. aku tengah diet keras nie.. hehehehee... nanti aku tepek la ea gambar2 dalam hp aku yang aku rasa menarik.." aku menarik".. hehehee.. gambar hari sabtu lepas.. yang masa aku dengan adik2 aku kuar g jusco seremban 2 tue.. ada banyak gak.. tapi yang gambar aku kira nampak cun ada la sket.. sob sob sob sedih.. hehehee.. tak per.. nanti aku letak ea..

0 ayat cinta: