Gelisah hati..

Friday, May 08, 2009 marina 0 Comments

ceh.. tajuk atas tue yoyyoo ooo jer.. gelisah hati.. kekekeeke... bosan la plak aku rasa hari nie.. tak tau la kenapa.. maybe sebab esok kena kerja.. yerla esok kan wesak day.. it supposed to be public holiday.. tapi ktorang tak cuti.. sedih la jugak.. then mood hilang terganggu la gak..

wooo woo woo.. nak nangis.. heheee.. aku ngat nak merayap r esok.. da bosan tahap gaban da nie duk umah jer.. wayang aku da jarang tengok.. cite baru2 kuar kat wayang aku tak tengok pun.. pastu lama aku tak makan donut kat big apple donut and coffee.. sedap weh donut dia.. emm terbayang2 di kepala..

ahad sepupu kesayangan ana nikah.. then aku pergilah sepupu kan.. lagipun leh aku jumpa sepupu aku yang lain.. gossip2 la.. aktiviti wajib.. hehhee...

then isnin keje.. maybe ahad aku tak update kot blog.. hehhee.. da ckp awal2.. kalau aku mampu aku akan update blog ea ahad.. depend on hot story la.. kalau lagi hot cepat2 aku update blog.. hahahaaa...

nak tengok tak sepupu aku yang slalu gosip ngan aku.. meh aku tunjukkan.. special ntuk korang tau.. hehehee...


nie la dia.. jeng jeng jeng... hehehe

0 ayat cinta: