final konsert Af 7..

Sunday, May 17, 2009 marina 0 Comments


yeah.. af 7 sudah abis.. sudah abis.. nie aku punya komen ea untuk malam final akademi fantasia.. aku tak tau la.. lagu2 yang dorang bagi kat student tue lagu tak best la.. terhapa2 jer.. bagi aku lagu hafiz sedap.. lagu anuar zain kau bunga cinta ku yang dia nyanyi 1st round tue best.. tapi maybe hafiz ada rasa gugup so dia tak sampai kan abis.. tapi terubat dengan second round lagu dia sendiri masih jelas.. paling best bagi aku hafiz..


isma dapat lagu misha omar cinta adam dan hawa.. lagu tue best weh.. tapi isma bawak tak sampai la.. part tinggi dia bawak rendah.. tak best langsung.. spoil gila mood aku.. harapkan jer lagu best tapi dia bawak tak best langsung.. lagu yang laki dia buat tue pun tak best.. terhapa2 ntah.. bosan la aku rasa..

akim aku rasa ok.. better dari isma bagi aku.. first round lagu sendiri ok.. 2nd round lagu faizal tahir bencinta tue pun best gak.. persembahan dia best.. akim boleh menang untuk persembahan terbaik..


yazid no komen.. sebab aku tak suka persembahan dia ngan vokal dia.. aril macam akim.. boleh tahan.. ada aura.. dia menyanyi pun bersungguh..

bagi aku yang ok final konsert akademi fantasia nie.. hafiz, akim ngan aril.. yang len out.. aku tak rasa la kemeriahan final konsert af nie konsert final.. macam 1st konsert jer.. bosan ya rabbi.. kalau kita bandingkan ngan oiam.. jauh la beza.. memang bawah la.. oiam lagi best.. memang.. ternyata..


kalau banding ngan af6.. af6 lagi best la.. dari segi pentas.. wardrobe.. persembahan.. vokal.. sume better dari af7.. tak tau nak cakap macam ne.. bila stacy masuk wat persembahan rasa mood tue da datang balik.. stacy penyelamat keadaan..


yea.. nie senarai pemenangnya..


Juara : Hafiz dengan undian 46

Naib Juara : Aril dengan undian 22

Ketiga : Akim dengan undian 18

keempat : Yazid dengan undian 9

kelima : Isma dengan undian 5


see.. hafiz juara.. aku da cakap.. aku da cakap.. aku merestui.. aku sokong.. tak sia2 aku afundi hafiz..


tapi hadiah kali nie tak sebest macam hadiah af sebelum2 nie la.. nampak hadiah dia biasa2 jer.. maybe penaja tak banyak kot..


Dengan kemenangan itu, Hafiz berjaya membawa pulang kereta Honda Accord 2.0 tajaan Honda Malaysia, Percutian Ke New York Untuk 2 orang, Sistem Home Theatre Arezzo Hoffman 5.1 (Arezzo), Camera U130 (Olympus), Penapisan Udara Hyundai (MSP Advance), Jam Tangan Hugo Boss (Hugo Boss), Brand Innershine untk dinikmati selama 1 tahun (Cerebos), Nokia 5730 Xpress Music (Nokia), wang tunai RM20, 000 serta trofi.





0 ayat cinta: