da masuk hari khamis

Friday, May 29, 2009 marina 0 Comments

hai semua.. hari nie da masuk hari khamis.. esok jumaat.. dan sabtu cuti.. yeyye yeyye.. aku terasa penat sangat weh minggu nie..

malam tadi.. dalam kol 9 kot.. aku mula2 baring2 jer kat katil.. tapi mata aku da tak larat da nie.. ntah macam ne aku boleh tertido.. aku skunk memang macam tue.. yerla malam semalam aku tido kol 12.30 weh.. yang pasal booking tiket tue la.. so malam tadi da tak tertahan mata.. ahhh syorga bila aku da tertido..

tapi tue la bangun pagi tadi aku rasa ada mengantuk g.. kaki aku sakit la weh.. siap berurat2 kaki aku.. sakit gila.. pagi nie aku pegi keje aku pakai kasut pegi jalan bukan kasut pegi keje.. nie baru rasa kurang sket kaki aku..

ha.. nanti aku amik gambar photostat library yang canggih tue ea.. dan hasil yang kuar dari situ.. tapi bukan skunk.. nanti ea.. tak der masa g la nak amik gambar..

dan berita gembira.. aku mungkin akan dipilih menyertai iso.. external audit.. so inilah masanya aku nak tunjukkan keupayaan aku.. dan baik untuk performance aku.. iaitu untuk confirmation, kenaikan gaji aku.. dan juga banyak lagi la.. tapi baru dalam proses calonkan nama.. dapat tak dapat kendian aku citer ea..

0 ayat cinta: