cite boys over flower da bis da..

Wednesday, May 13, 2009 marina 0 Comments


selamat pagi semua.. dan happy nurses day to all nurses kat malaysia.. yeyyee nanti lunch aku makan free.. hehehe.. yerla hari nie ada jamuan sempena nurses day.. yuhhuuu save bajet tau.. hehehee..



ala aku pun dalam rancangan untuk berdiet.. so tak de makne aku makan banyak.. aku da start makan sket.. tapi sarapan tue memang harus amik.. aku da kurangkan minum minuman berkarbonat.. kalau sarapan pagi aku minum tea o jer.. aku da tak wat milo... sebab ada susu pekat manis.. susu pekat manis pun boleh jadik punca obesiti tau.. hehehe..



aku tak tau la kalau sebab aku makan ubat tiroid nie badan aku naik.. aku tak tau la kalau2 itu punca badan aku naik kesan dari pengambilan ubat tersebut.. mesti ada kesan lain kan.. tapi aku berusaha tau diet.. malam tadi aku makan sket jer.. azah bagi nasi kat pinggan aku sket jer.. macam tak bagi aku makan banyak jer.. heheehe... mungkin dia memahami aku tengah diet.. ceh ceh ceh.. hehehee..



yea malam tadi episode terakhir cite boys over flower dan merah putih.. ending boys over flower sangat best.. memang puas ati.. aku rasa aku nak beli la cd cite tue.. nak download satu2 pebuh da mp4 aku nie.. lagi satu tak de masa nak download satu2.. dulu aku tak keje boleh la.. setiap pagi bangun awal.. sambil kemas umah sambil download movie.. tapi skunk da keje da tak sempat..



tapi ending merah putih tak berpuas hati.. hehehe.. macam ada sambungan lagi jer cite merah putih.. hopefully ada la.. sebab tak puas menatap zahiril adzim.. heheheehe.. kat tv cite yang masih ditayangkan yang ada muka dia adalah cite ghost jer.. huhuhu.. sedih nie..



aku pun tengok gak cite mr good-bye.. sempat tengok tau.. best2.. suka sgt dapat tengok muka Jo Dong Hyuk.. hahahaa... gatal..


0 ayat cinta: