library paling da boom.. hahahahaa..

Thursday, May 28, 2009 marina 0 Comments

tadi datang photostat baru.. hahaha.. library bakal canggih.. macam2 fungsi photostat tue ada.. nak wat banner?? ada.. nak scan?? ada.. bukan takat photostat kertas jer.. nak photostat gambar pun boleh.. wa cayalah.. nanti aku amik gambar photostat baru ea.. dia datang wat demo.. then isnin nie dia datang lagi.. pc aku yang akan control.. aku bab2 mcm nie memang suka..

akan gunakan sepenuh nye.. akan mencantikkan lagi library.. dan jangan jeles kalau library cantik dan canggih seiring misi library maju dan canggih 2010.. hahahaaa.. tapi rumit sket la.. step2 dia banyak.. takper.. kena explore betul2.. ada free.. explore abis2 abisan.. memang berniaga betul2 la.. staff lain nak guna.. aku yang kena wat kan.. hahahaha..( gelak berlagak)...

photostat paling canggih.. the latest punye produk dari konica.. tunggu ea.. aku amik gambar photostat dan gambar2 hasil2 yang datang dari photostat tue..

dan satu entry khas aku akan wat.. tapi aku tak der masa lagi la.. aku skip dulu la.. tapi aku da mintak permision untuk wat entry pasal tue.. so maybe dalam minggu nie jugak la..

0 ayat cinta: