lalalalala..

Thursday, April 30, 2009 marina 0 Comments

semalam aku tengok cite Merah Putih sakit hati aku dengan merah.. jangan la menghina putih.. walaupun dia anak orang gaji pun.. tapi dorang adik beradik tiri.. lagi satu.. putih dengan anggun dah lama bersama.. putih jaga hati merah tue sebab tue dia malas nak berebut ngan merah pasal anggun.. tapi anggun da sayang giler kat putih.. dan putih pun macam tue gak.. jadik putih terpaksa la hadapi apa yang bakal berlaku kelak.


jom kita dengar lagu anggun dari bau.. aku bagi intro jer.. hihihi..



meski hati tak rela
bila dunia tak lagi untuk ku
sampai waktu nya aku sendiri
hidup yang ku tak pasti


dah2 selebihnya caik sendiri.. heheehe.. ok aku da dapat da lagu yang aku suka tadi.. bangun semula dari black coffee honey.. lagu yang berunsur rancak + ska = ost salon..


kali pertama berjumpa
senyuman mu oo manisnya
bersamamu ooh indahnya
terhenti saat ketika


lantas aku tidak sedar
semua bohong belaka
ku hanyut dan jadi leka
kau janji akan setia


tiada yang peritnya
dari daku yang ditinggalkanmu
pedih sakit luka
kini ku bangun semula


kekuatan ku ini hanya tuhan yang mengerti
disini aku berdiri tak perlukan kau lagi..


awalnya indah semua..
namun akhirnya mencerna


aku tegar dan karma
hidup ini ada penuh sebarang duka..


aku bangun semula..


ok.. itulah sebahagian lirik lagu tersebut.. kalau anda nak dengar penuh lagu tersebut... tunggu.. saya akan memasukkan dalam blog saya nanti..

0 ayat cinta: