tak puas hati..

Sunday, November 15, 2009 marina 0 Comments

hisshhh tak puas betul la aku.. pasal apa.. pasal muzik muzik.. top 5 yang dipilih secara rawak terhapa hapa ntah.. dari minggu lepas lagi.. aku kecewa betul la macam nie.. macam nak banned jer juara lagu januari nie..

minggu lepas yuna boleh masuk.. lagu sebenarnya biasa jer.. tak la sedap mana.. takat main gitar suara biasa jer.. minggu nie lagi sekali terhapa2.. nampaknya juara lagu kali nie tak berseri.. lagu yang masuk pusingan kedua..

1. Aurora - estranged
2. Stacy - pakai buang
3. Nubhan - seadanya aku
4. Akim - bengang
5. Black - aku sayang aku rindu

sedih aku.. lagu alyah duet sama riz tak masuk.. da la sedap lagu tue.. dorang nyanyi pun ok.. lepas tue lagu khatimah cinta 6ith sense pun tak masuk.. padahal lagu tue best sangat muzik dia.. suara pun sedap.. entah la.. bukan nak emosional tapi tak puas hati..

harap harap minggu depan yang dapat masuk final adalah yang sepatutnya.. kalau tak.. aku tak nak tengok Ajl awal tahun depan..

0 ayat cinta: