baru pas tengok new moon..

Saturday, November 28, 2009 marina 0 Comments

aku baru balik dari tengok new moon..  bagi aku best.. tapi mungkin sedikit slow jalan cite nye..

cite kali nie banyak cite pasal bella ngan jacob.. cite pasal edward tak banyak.. padahal edward la aku tertunggu tunggu bila dia nak muncul.. hehehee..

peh terserlah ke enseman so edward.. hahhaa.. tapi biasa la ending dia tergantung la.. means dorang memang saja nak wat tergantung sebab mesti ada sekuel yang ketiga nanti.. tak sabar aku nak tengok..

bagi aku cite nie memang best la.. memang kesian lat bella masa edward tinggalkan bella.. memang terseksa jugak la si bella.. nasib baik ada jacob.. tapi jacob plak serigala jadian.. hehehee..

apa pun edward memang ensem dan macho.. memang suka minat giler r aku kat robert pattinson skunk nie.. hehehee..

well, tak sabar nak tengok sekuel yang ketiga.. dorang matikan dengan ayat bella, will you marry me? pastu abis.. hahahaha.. so nantikan saja apa jawapan bella kat edward.. dan jadik ke si bella nak jadik vampire? jawapan nya mungkin ada kat sekuel akan datang.. hehehee

0 ayat cinta: