hari yang berlalu..

Monday, November 02, 2009 marina 0 Comments

hari nie hari ahad.. sekejap je masa berlalu.. hari nie da pun masuk bulan baru.. bulan november.. sekejap jer da hujung tahun..

kawan kawan aku ramai yang dah kawen.. tinggal aku ngan umi jer..  tapi umi da ada bf.. tapi aku bf pun takder.. huhuhu.. so sad.. hehehee

aku ada rencana atau rancangan lebih penting dari pikirkan pasal nie.. insyaallah kalau ada rezeki aku akan mulakan dalam bulan 12.. sekarang nie tue lebih utama.. aku nak perbaiki hidup aku dulu.. aku dah dapat peluang kedua jadi aku kena usaha yang terbaik..

pasal jodoh nie sepupu aku 30 baru nak tunang.. ala ilek r.. aku pun muda g.. baru 24.. peluang banyak depan mata.. sekarang ramai pompuan kawen lambat..betul tak.. ala isu nie isu biasa jer.. hehehe...

tapi kalau dapat bf ensem macam ashraf muslim ke.. zahiril adzim ke best kan gak.. hahahaa..( tengok da start melalut).. tapi awas.. lelaki sekarang ramai yang gay.. muka ensem sekali gay.. sekarang susah nak carik lelaki tulen.. dah kawen da ada anak baru tau gay.. hampeh pedu betul kan.. hahahaa..

perempuan lak sekarang ramai lessy.. haishh apa nak jadik kan dunia sekarang.. bercakap pasal nie.. ada tau satu cite kuar kat wayang.. cite omputih.. tajuknya 2012.. cite tue dorang wat sebab diorang jangka kiamat akan berlaku pada 2012.. bermula dari ais di kutub utara cair.. dan menjadi banjir.. cite tue kuar wayang bulan 11.. nanti aku wat review cite tue ea..

ok la.. bye..

0 ayat cinta: