Robert Pattinson..

Wednesday, November 25, 2009 marina 0 Comments

malam semalam aku tengok twilight kat star movie.. cepat giler dah kuar kat tv.. masa kuar wayang aku tak tgk cite ni.. aku tgk cite lain.. sebab tue aku macam nak sangat tengok kuar kat tv..


 
dan 26 november nie twiligt kuar sekuel cite nie.. twilight saga.. new moon.. nampak trailer macam lagi best dari yang satu..





peh ensem kan Robert Pattinson tue.. kacak lagi bergaya.. hahahhaaa.. da la romantik.. peh memang menjadi idaman semua gadis gadis dan wanita seluruh dunia la.. hehehehe..

aku minat dia maybe sebab dalam cite twilight dia romantik, ensem, kacak lagi bergaya, kelakar, protected so mungkin sebab tue aku tertarik kat Edward Cullen.. hehheee.. tapi kalau kat dunia nyata Edward(Robert Pattinson) couple ngan Isabella( Kristen Stewart) kan best.. sepadan jer dorang.. heheeee...


tapi James MacAvoy aku tak kan semudah tue lupakan.. aku minat James Mcavoy sebab lakonan dia yang best ditambah dia yang ensem.. boleh kata semua cerita yang James MacAvoy berlakon aku dah tengok.. tengok kat tv.. paling suka dia dalam cite Becoming Jane ngan Penelope..

Robert Pattinson nie aku tak bapa tau sangat pasal dia.. cuma aku suka dia dalam cita Twilight.. hehehee.. oleh itu. bertambah la lelaki idaman aku.. hahahhahaa.. tetapi hanya lelaki idaman jer.. jangan nak perasan la dapat dia.. ko lalu sebelah dia pun tak mungkin.. hahahhaaa..

ko tak kan jumpa la orang macam James MacAvoy dan Robert Pattinson tue kat Malaysia.. Mustahil.. hahahahaa.. berpijak pada dunia nyata ea.. hehehee..

0 ayat cinta: