mula aktif blog

Monday, November 09, 2009 marina 0 Comments

Aku nak bercerita.. tapi aku tak tau nak cerita apa.. nak cerita pasal kisah lama aku?? aku da cerita dah.. boleh bukak tengok entri lama lama aku..

buat masa ni aku memang tertarik sangat nak masuk nuffnang competition.. apa apa jer competition dari nuffnang memang aku nak join.. i love nuffnang(kasi promote nuffnang).. heheee

aku belum cash out lagi duit nuffnang aku.. aku nak tunggu sampai aku boleh beli blackberry storm.. hahahaha.. bila tue?? oo berzaman la nampak nya.. disebabkan ada dalam 2 bulan aku tak aktif sangat blog so earning aku tak berganjak sangat.. blog pun jarang bukak..

bukan apa.. takder idea nak cerita.. then malas.. then takder mood nak blogging.. hehehee.. tapi selepas berehat selama dua bulan.. aku jadik kembali semangat nak berblogging.. aku cuba kurangkan cerita pasal aku.. dan aku tambah dengan cerita pasal artis, movie, make up supaya takler boring baca blog aku..

cerita cerita hangat macam gossip sume aku letak.. tapi aku tak jadik kan blog aku tempat memaki orang, mengutuk orang..  not good mcm tue.. orang pun naik menyampah nak baca blog aku.. hehee..

aku pun kurang wat kunjungan ke blog orang lain.. aku memang tak reti sebenarnya pasal blog nie.. usia blog nie pun belum masuk setahun.. jadik kena belajar banyak sebenarnya pasal blogging.. mujur ada redmummy.com boleh tanya kat kak red.. memang konfom kak red akan jawab soalan kita..  redmummy.com pun selalu bagi macam macam tips nak improve blog kita.. memang best.. dari situ kita dapat ilmu..

sekarang aku tak sibuk sangat.. memang free memanjang.. hehhee.. kadang kadang tak der cerita nak cerita kat blog.. hehehe.. dan saat ini aku kena berkawan dengan mana mana blogger yang ada supaya dapat ilmu secara tak langsung..

so, okeyla..

p/s: no pic okeh..

0 ayat cinta: