semuanya settle..

Sunday, November 22, 2009 marina 0 Comments

ok hari nie aku nak share ngan korang semua satu perkara. kiter terus ke perkara pertama.. alhamdulillah aku berjaya dapat tempat belajar di Uitm.. Kos BM Komunikasi Profesional yang akan mendaftarkan diri pada 27/12/2009.

lega sangat aku dapat.. aku kalau tak dapat aku kena lah tunggu lama dan apply mmu.. tapi lega aku dapat.. Uitm Shah Alam..

banyak benda kena settle kan.. buat medical check up, beli baju, beli barang barang keperluan lain.. 
dah settle biler sume.. tunggu jer la 27/12 itu tiba.. hehehee..

bulan 12 nie ramai plak tue kawan aku kawen.. dina kawen, arief kawen, mas marliana kawen.. so sebelum masuk blaja aku pegi kenduri kawen kawan2 aku dulu..

hahahaha.. boleh la aku merayap puas2 sebelum masuk blaja.. hahhaa.. lega sangat..

0 ayat cinta: